I'm fucking great

Publicerad 2008-07-13 20:06:02 i Allmänt,

Hej på er!
Jag sov hos syster på stureplan och hade världens mysigaste kväll !:)
Drack mycket grönt te och åt en nyttig pastasallad!
Nu har jag jesper och syster varit och köpt 2 filmer och cola, ska ha myskväll.
Imorgon blir det lunch med Axel på Fridays ! :)
Ha en underbar kväll!
Massor av pussar! / E

P.s , ni som skriver att jag ska skämmas för de bilder jag lägger ut,eller skriver att jag är helt iqbefriad, varför i helvete läser ni min blogg om ni anser detta? skäms på er för fan, tänk på er hur ni själva beter er, ingen har tvingat
er att läsa den! fuck off. D.s..

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-07-14 00:50:26

jag tycker de bara verkar som att du och din mamma är rätt tjata! lite roliga bilder sådär skadar aldrig.. kan själv bildtoka som fan när mamma är med, whata fuck..why not liksom ((: ha de fint!

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-07-14 00:51:43

go emelie;D

Postat av: felicia

Publicerad 2008-07-14 15:37:56

helt rätt!

Postat av: Lotta

Publicerad 2008-07-14 22:10:04

Hej, kikar förbi och tackar för kommentaren du skrev om min bild på bebismagen. Har skumläst din blogg lite och hejar på dig, stå på dig och kämpa vidare!

Postat av: beundrare

Publicerad 2008-07-16 12:44:01

ÄLSKAR DITT P.S! FORTSÄTT SÅ :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi