Vakna emelie !

Publicerad 2008-07-22 12:14:59 i Allmänt,

Jimmie försökte väcka mig imorse , han ringde.. men när jag sover så sover jag verkligen :P
Jag kommer inte ens ihåg vad jag sa, kommer bara ihåg att jag satte på ljudlös och somnade om!
Nu sitter jag och äter två knäckebrödsmackor och ett glas med youghurt!
Men nu är jag vaken och ska in till stan snart och möta söta anna :)
Eftersom jag dör av hunger i stan och alltid måste åka hem, så tar jag med mig mat in
till stan eftersom jag inte har åkt till pappa än.. :/
Love ya guys !
Puuuss på min älsklingsfis <3

Kommentarer

Postat av: Micaela

Publicerad 2008-07-22 12:19:44

haha, jag är precis likadan. kommer aldrig ihåg vad jag sagt om någon ringer mig när jag sover. ;p

Postat av: xxx

Publicerad 2008-07-22 12:21:33

skönt att sova ut lite!

Läs gärna min blogg om sex

Postat av: melinda

Publicerad 2008-07-22 13:35:07

så nu är du med på blogglistan, vill du att jag tar bort bilden så säg bara till!

hade bra :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi