Ifrån ett tag, men nu tillbaka.

Publicerad 2008-06-08 18:15:53 i Allmänt,

Hej på er, var ett tag sen jag skrev, Har haft lite problem att komma in på bloggen dessverre.
Men nu är jag igång igen :)

Hoppas ni har haft det underbart denna vecka och denna helg..
Jag var på Pennie's födelsedags fest i Lördags och det var jättetrevligt,Grattis på dig!

Jag har varit ifrån Jimmie nu i 4 dagar då han varit på landet och det har varit hemskt.
Jag har saknat honom som en galning, men ikväll kommer han hit och vi skall hyra film
och bara mysa med varandra.

Vad har ni underbara människor gjort i helgen ? :)


Pussar/ Emelie

Kommentarer

Postat av: emelie

Publicerad 2008-06-09 14:59:41

emelie, jag har tittat in varenda dag och inget nytt inlägg har du skrivit, skönt att du är tillbaka :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi