"Sluta blogga, börja jogga"....

Publicerad 2008-06-10 13:26:48 i Allmänt,

Snodde citatet ovan av http://joelsunderbara.blogg.se. - Är dessutom en riktigt rolig blogg dessutom och BÖR läsas omedelbart!


Detta med att man blir beroende av bloggandet..Jag kan ärligt säga att för min egen del så kan jag inte sluta skriva.
Mina besökare bara går uppåt och jag får en kick av det,jag bara fortsätter och fortsätter.


Jag är rätt att det ska ta upp mitt liv,då är det ju riktigt illa.. Men men.
Jag tänker på vad jag ska skriva i bloggen, vad jag ska ha för bilder, jag tänker nog på min blogg
50 gånger om dagen.. Om jag ser en bild i tidningen så tänker jag
"Den där ska jag lägga in i bloggen, det ska jag skriva i bloggen"


Hur känner ni som bloggar, är ni rädda över att ni ska sugas in i ett såkallat "bloggberoende"?

Kommentarer

Postat av: joel

Publicerad 2008-06-10 15:07:52

fan.. roligt...



Var påväg att bli "beroende" någon gång men bestämde mig för att ta en paus och nu är det bättre.. 2-3 inlägg om dagen är bättre än 14...

Postat av: emelie

Publicerad 2008-06-10 20:00:29

hur många besökare har du per dag ungefär? :)

Postat av: Malin

Publicerad 2008-06-11 00:14:14

Det är bara härligt med sådana som bloggar mycket. You know what I'm talking about honey! ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi