Glad jävla påsk..eller nåt.

Publicerad 2008-03-22 14:30:24 i Allmänt,

God morgon,god eftermiddag!

Idag är det påskafton.. och jag sitter mest och röker medans mamma gör allt jobb,känner mig lite taskig faktiskt.
Vinkade nyss till Fredrik på balkongen som är i huset mittemot hos sin mormor :)! Saknar verkligen Fredrik Philip och alla..så länge sen man såg dom, Jimmie är hemma och hans lillasyster är magsjuk.. vilket jag också har varit ett tag. Men det är bättre nu,men på köpet fick jag en jobbig förkylning istället.. :(
Så idag blir det till att äta mycket god mat.. potatis, advokado med skagenröra fyllning , rökt lax , oxfile och massor av annat. Är riktigt hungrig faktiskt, sen ska jag nog färga håret en gång till.. Som ni kanske inte vet har jag blivit brunett igen, för att dra ner på uppmärksamheten.. den DÅLIGA uppmärksamheten man får när man är vitblond i skallen...så det känns bra.
Sedan ska jag göra lite slingor, ljusa slingor i det och göra det lite ljusare ju närmare sommaren vi kommer för jag vill ju inte ha svart hår i sommar.. icke sa nicke.

Nu ska jag hjälpa till lite! Ha en underbar påsk! :)

Puss&Kram

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-03-22 19:02:25

åh Lyllo som får röka för sin mamma

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-03-23 15:41:31

Lägg in en bild på dig nu när du har färgat håret? :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-03-24 02:24:47

Tack för att du inte tog med det

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi