Jimmie&Ida

Publicerad 2008-03-11 08:53:31 i Allmänt,

God morgon!

Sitter på mammas dator just nu eftersom min är på lagning.
Ska till jobbet om en kvart,börjar 10. Kl 11 ska jag och kevin äta lunch
tillsammans och sen börjar jag jobba igen kl 1 och jag ska sedan klippa Tommie :), kl 2 slutar jag och då ska jag och Tommie hem till Jimmie
och passa Ida,Jimmies lillasyster och vara hemma hos Jimmie tills han slutar jobbet. Imorgon ska Jimmie sova här,ska kolla film och umgås..Ska bli mysigt!
På fredag vet jag ingenting som händer, fast jag brukar iof inte kolla så här tidigt iförväg,men jag ska iallafall inte dricka någon alkohol..för det ger bara problem. Vad ska ni alla göra i helgen?
Ha en trevlig dag så skriver jag ikväll!
Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi