Plupp&Dagens

Publicerad 2008-03-05 12:39:14 i Allmänt,

God morgon! Idag vaknade jag av att jag mådde mycket bättre,men att jag har fått skavsår i gomen av min piercing,eftersom staven bara blir längre och längre känns det som eftersom min tunga knappt är svullen alls längre. Måste in och fixa det. Den är 18 mm nu och man ska ha 12 mm eller 10. Måste köpa ny plupp också, vill ha en riktigt snygg och cool plupp, så om någon har tips på det så skriv jättegärna :)
Måste bara tillägga att jag tänker sluta vara en bitch och börja bry mig mer om andra,just nu går det inte för jag har ont men när jag mår bättre lovar jag alla att sluta snacka skit och bli mer mogen. Ha en underbar dag allihopa!

Puss&Kram



Dagens humör: Sjuk
Dagens frisyr: Knut på skallen
Dagens smink: Inget alls
Dagens händelse: Mår mycket bättre :)
Dagens planer: Bli frisk och byta stav på piercingen
Dagens vill ha: En ny snygg plupp till min piercing
Dagens saknad: Du vet vem du är
Dagens finaste: Min mamma
Dagens måste: Städa som satan
Dagens mat: Ingenting alls
Dagens kärlek: Du vet vem du är
Dagens sämsta: Att jag är helt hängig,orkar ingenting





"Dagens -
Text" tagen av : Ameliehelena.blogg.se

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-03-08 00:23:26

Jag har alltid tyckt att du har varit en omogen tjej som inte har respekt för någon, men min syn börjar faktiskt ändras måste jag säga. Fortsätt så!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi