Usch.

Publicerad 2008-03-09 13:34:28 i Allmänt,

God morgon, vaknade nyss.. klockan är halv 2.
 
Jag har en sprängande huvudvärk och kom hem lite efter halv 3 igårkväll efter att ha varit med alla mina brudar på en fest på rådmansgatan! Riktigt trevligt.. rensade luften med vissa tjejer som var där,rätt skönt att göra det så att man kan gå vidare och visa en bättre sida av sig själv. Nu sitter min mor och försöker laga min dator, den har gått sönder för andra gången och jag börjar tröttna nu. Hatar bärbara datorer,så jävla ömtåliga så det inte är sant.
 
Men nu ska jag fortsätta titta på Andra avenyn, ska börja titta på avsnitt 46 eller något, är inte säker.. Får kolla på mammas data nu.. Det blir mysigare för jag tycker inte om att sitta helt själv i min säng och titta, blir så ensamt.

Jag ska äta frukost nu och ta min medicin, sen ska jag nog åka till Jimmie.. saknar honom så jag nästan dör :) Ni får ha en underbar dag så hörs vi imorgon, btw Sunes jul avsnitt imorgon hörrni,glöm inte kolla här då;)

Puss & Kram

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-03-09 21:24:37

och du är?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi