Mys

Publicerad 2008-05-31 18:48:39 i Allmänt,

Hej allihopa..
Sitter nu hemma hos Jimmie,dricker ett glas vitt
han är och jobbar och jag ska strax äta middag med hela familjen
ska bli jättemysigt. Han började 12 imorse och slutar halv 10.. stackarn!

Igår var det en spårad kväll,tänker inte gå in på detaljer men man kan säga att jag är helt slutkörd,har inte sovit en blund nästan...
Så ikväll ska jag och min älskling bara ta det lugnt, titta film och bara mysa!
Imorgon tänkte jag dra in till stan och träna,ska bli skönt.. har smällt i mig för mycket godsaker
denna vecka.
På måndag börjar jag jobba då som vanligt,orkar verkligen inte men det är bara en vecka kvar..
så man får väl kämpa för det man vill och om man vill bli något..
Så imorgon ska jag plugga satan och köpa plugg-godis och mysa med Jimmie.
Ha en underbarkväll, för övrigt vill jag tacka alla på Ekerö som hjälpte till igår.


Massa pussar. /E

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2008-05-31 21:55:11

haha va du i ekebyhovsparken :P?

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-06-01 10:48:32

Låter som det väldigt illa till för igår. Kanske för mycket av det goda. Hoppas pluggkvällen går bra

Postat av: Emma

Publicerad 2008-06-08 18:24:29

vilken?:)

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-06-08 19:52:55

På dig och din kompis :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi