Snaggad..

Publicerad 2008-05-26 20:55:15 i Allmänt,

Carina Berg var hemma hos Martin Stenmark och ville tydligen se ut som honom
så då tog Martin fram rakaparaten och tog bort allt Carinas hår och hon verkar trivas i det.
Dock fick hon gå runt i peruk i tre långa veckor eftersom programmet inte sänts än på tv.
Den enda kommentaren hon hade till tv3 var :
"Det var jättevarmt under peruken så det är skönt att ta
av sig den och visa min nya frisyr".




-


Nu sitter jag hemma hos Jimmie och leker lite med Ida, ska snart äta lite mackor och åka hem,
är jättetrött, börjar jobba sent imorgon så det är skönt.
Ha en underbar kväll allihopa !
Puss / E

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-05-28 17:56:53

men usch vad snusk

Postat av: Sofie

Publicerad 2008-05-28 20:20:40

jag har läst på flera ställen att hon slog vad med Daniel Breitholtz från Idoljuryn! Att om hon rakade av sitt hår skulle han låta sitt växa ut 4 cm.
& där va intervju med honom där han sa "ja, jag får väl snällt låta de växa ut 4 cm"

Postat av: Paula

Publicerad 2008-05-28 20:29:32

coolt att hon vågar men jag skulle aldrig göra det ..

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-05-31 14:40:17

Är det seriöst!?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi