espresso house gossip!

Publicerad 2008-11-18 23:23:44 i Allmänt,

Ååhhhh idag fikade jag med Emmy o Niklas på espresso house vid stureplan och
självaste Kissie sitter där.. och ser såååå uppstoppad ut att det nästan är äckligt,
hon behöver inte gå så uppåt med näsan för att verka viktigare än andra (hon kanske inte gick
så , hon kanske ser ut så). Iallafall, hon är väl söt, men jag hade fått för mig att hon var mycket
smalare än vad hon var i verkligheten,hon kanske ska knäppa upp knappen på byxorna innan hon sätter sig,
för det såg ut som två bildäck som vällde ut ifrån de blå jeansen hon hade på sig.... haha..
Och hon kallar MIG fet? .. jaja, good luck chuck säger jag bara!
Trevligt var det iallafall, det roliga var att vi tänkte att vi skulle spela ett spratt på henne.
så jag ställer mig bakom henne, och michaela skriker :" ÅHH GUUD DET ÄR HON, SOM BLOGGAR KOLLA" ,
för att hon skulle tro att det var åt henne.. så Kissie tittar bakåt och ser glad ut, och då skriker michaela " EMELIED ! JAG ÄLSKAR DIN BLOGG.. " hahahahah och då vänder hon sig om och blir tyst..

så jag har haft en väldigt rolig dag.. förutom lite tjaffs med fisen idag.. men får lösa det nu,ska ringa o säga förlåt.

TJINGAAAALING BIAATCHES !

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-11-19 07:33:11

moget

Postat av: Elina

Publicerad 2008-11-19 10:16:31

Hahaha klockren!

Postat av: Felicia

Publicerad 2008-11-19 15:48:01

haha fan vad bra. stör mig verligen på kissie hon tror hon är något.

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-11-19 16:57:21

hahahaha fan va skön! dock onödigt att gå på hennes vikt..

Postat av: -

Publicerad 2008-11-19 18:17:14

riktigt jävla onödigt att gå på hennes vikt. man kan säga vad som helst om folk man inte tycker om, men att gå på personliga angrepp är ju bara patetiskt och visar bara att du inte har något bättre att komma med. Hon är inte speciellt fet, det är väl snarare du som är besatt av vikt och inte är tillräckligt mogen för att se hur en normal människa ska se ut.

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-11-19 19:10:53

hahahaha fett skönt gjort. Men vikten spelar ingen roll. Alla vill inte se ut som ett benrangel som du. Killar uppskattar när det finns något att ta i.

Postat av: Malin

Publicerad 2008-11-19 20:12:00

HAHAHAHAHA, två bildäck... Jag dör. Kissie ÄR tjock. Garvade ihjäl när Micca berättade det där...

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-11-23 01:16:12

HAHA SUCK ON THAT BITCH

vikken mobbad kissie xD

vad ska du suga på? att hon e fet o inte duXD?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi