frågor.

Publicerad 2008-11-30 13:05:38 i Allmänt,

Höger- eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: trött och arg
Är det nåt du absolut inte äter: lutfisk,köttbullar
Kläder just nu:  williams kalsonger&ett linne
Musik just nu: idol på tvn.
Vad sa du senast: "redo för vadå?"
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: vadå tidsepok..?
Längd och vikt: 165cm 45,6 kg
Hur många kuddar sover du med: 6
Favoritväder: sol&värme
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: mat,plattång och vatten.. kanske mobil.
Spelar du nåt instrument: hahahaha,nej
Morgon- eller nattmänniska: morgon
Sparare eller slösare: lite sissodär med den frågan.. får väl säga slösare
Vem är viktigast för dig: william
Bästa film: the break up
Tror på liv på andra planeter: inte förän jag har sett det själv
Kommer du ihåg din första kärlek: ja tyvärr
Har du några homosexuella vänner: haha ja, älskar dom!
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: det tror jag faktiskt.
Hur många barn har du/vill du ha: inga
Bio eller promenad: promenad, hatar bio
Snarkar du: när jag är täppt i näsan
Rädd för insekter? HATAR insekter.. jag svimmar om jag ser en myra
Äckligaste insekten: usch tyst.
Bästa bok: jag läser inte
Vad vill du jobba som? frisör
Pizza eller hamburgare? inget av dem.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) välstädat
Gungar du på stolen? nej
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? aldrig
Hur många syskon har du? 4
Vad är du mest rädd för? spöken,mörker,insekter
Är du rädd för blod? JA. usch
Saltar du på maten? alltid
Gillar du att sjunga? ja
Anser du att du är stark? när jag väl blir arg ja, annars är jag klen
Brukar du sola? ja
Vad gör du om du får hicka? håller andan och låter någon skrämma mig
Kaffe, te eller inget? kaffe

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi