Hallå ja!

Publicerad 2008-11-30 18:58:38 i Allmänt,

Jag var en aning dragen då detta foto togs och det är synd att det var niklas som tog kortet,
skulle vara roligare om han var med.. för jag ser så jävla arg ut.. haha!
Men snygga var vi allesammans när vi partade på hotellet, vi gick upp till skybaren och
träffade på två killar som hade kommit hit från USA och berättade varför dom var i sverige..
Dem sa att det var för alla snygga svenskor.. hahaha roligaste jag hört, sen försvann min mobil
och någon snodde 200 kronor ur min plånbok men lämnade 150 spänn.. lite skumt .. aja
mobilen kom fram iallafall senare och jag tog mig till stureplan till East, var där i en kvart med min syster
och sedan åkte vi med taxi hem.. trevlig kväll faktiskt!


haha jag och bella har bullat upp oss i täcket som var helt nervinat..
myspys

Kommentarer

Postat av: N

Publicerad 2008-11-30 22:43:32

fyfan vad roligt vi hade.

jag säger förlåt för allt, för jag vill inte att du ska vara sur på mig <3<3<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi