jag är kär & galen.

Publicerad 2008-11-02 22:50:21 i Allmänt,

Jag skall åka ner nästa helg till Lund, nu är det bestämt.
Har legat och gråtit i Villes famn och jag vill verkligen inte att
han åker hem.. Orkar inte, har så jävla ont i magen.





Upp imorgon kl 5 och säga hej då.. Kommer bryta ihop.
Snart åker jag dit, för jag kommer aldrig orka att vara utan honom tills
nästa studiebidrag kommer, det kostar ungefär 1900 och åka
tåg till lund, och jag har inte pengar till det förän nästa månad,
men ville sa åt mig att han skulle fixa så att jag kunde komma ner nästa helg,
för vi kan inte vara utan varandra.. Det här känns helt rätt,och jag är kär.
Det kan inte någon ta ifrån mig.

Kommentarer

Postat av: amanda

Publicerad 2008-11-02 23:48:59

verkar som en underbar kille, hoppas du åker ner nästa helg. har du kommit över jimmie? juste,sluta inte blogga, älskar dig&din blogg & du har underbara ögon

kram

Postat av: emma

Publicerad 2008-11-03 07:36:36

Emelie tänk på också att du kan använda CSN kortet för att åka tåg,buss m.m.. Så blir det billigare därför egentlien CSN kortet finns för vi ska ha möjlighet att åka. Men varför bor han i Lund om hans föräldrar bor här?



Kram

Postat av: emma

Publicerad 2008-11-03 07:37:46

Aha hans mor bor här men inte hans far?

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-11-03 08:06:37

kostar ju bara 300 kr att flyga ner, är ju lite billigare iaf:)

Postat av: Emelie Dahlberg

Publicerad 2008-11-03 16:35:56

Hej Amanda ,

ja det har jag och det känns jätteskönt att ha slutat bry sig om honom.. han gjorde mig ändå inget bra så det är skönt för mig faktiskt.

Tack snälla! Puss&Kram

Postat av: Emelie Dahlberg

Publicerad 2008-11-03 16:37:05

Hej emma!



Hans pappa bor i Lund och hans mamma bor i Oxelesund..ligger nära Nyköping typ och hans mammas pojkvän bor på Söder.

kram!

Postat av: emma

Publicerad 2008-11-03 18:10:07

Okej tack för ditt svar.

Tänk på att det finns sista minuten resor också, :)

finns så många möjligheter att kunna åka ner till honom och han till dig.

Postat av: amanda

Publicerad 2008-11-03 23:13:20

det är jätte bra att du kan komma över honom, jag har läst alla inlägg om honom, grät faktiskt av några, ni verkade väldigt gulliga tillsammans & allting, men om du har kommit över honom & har hittat någon annan som du älskar & verkligen trivs med ,så kör hårt!

puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi