Reese

Publicerad 2008-11-07 23:35:36 i Allmänt,

Har precis kollat film, den var skitbra och jag gråter ju alltid till sorliga filmer..sån är jag.
Kommer ihåg när jag Amy och Ludde var på bio när jag typ gick i fyran eller något, grät
till E.T tillochmed, är lite av en crybaby.. menmen..

Filmen var med den vackra Reese Witherspoon!
Handlade om att hon låg i koma medans en kille flyttade in i hennes lägenhet sålänge.
Hon fick en ande, som då han kunde se och prata med.. han hjälpte henne till slut att börja leva igen
men när hon vaknade hade hon inget minne av honom och då började jag gråta haha.
Men sedan gjorde han så att hon kom ihåg vem han var och allt dom hade gjort tillsammans
under tiden han hade umgåtts med hennes ande. Så blev dom kära och
blev tillsammans,helt underbar film.. Måste ses igen.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-11-07 23:59:20

vad hette den?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi