Träning idag lite sissodär

Publicerad 2008-11-08 21:25:09 i Allmänt,

Har gjort aerobics i en halvtimme och skuttat runt, känner mig redan friskare
och jag har redan träningsverk haha, lite skumt.. men faktiskt så tappar man kilon fortare
om man bara hoppar omkring och dansar för sig själv i en väldans fart..

För mig går det bra iallafall även om Ville tycker att det inte skulle skada alls om jag
hade mer kött på benen.. Men men, det är vad han tycker.
Vad jag tycker är det viktigaste! :)
Det ska nog bli ordning på min kropp ska ni se, smal och slank höjer min kropp i rang!

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2008-11-08 22:08:01

Men lilla gumman du måste sluta hålla på å banta.

Det är farligt. Vet du inte det. Du måste va rädd om dej.

Postat av: lina

Publicerad 2008-11-08 22:44:22

du är fin som du är emelie!

ta hand om dig

Postat av: haha

Publicerad 2008-11-09 16:28:26

aerobics + pencilin = är väl inte bra?

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-11-11 16:26:35

sjukt onödigt, du har typ vad många skulle kalla en idealkropp (eller hade)...Så onödigt att ägna massa tid åt att försöka gå ner i vikt på olika sätt! Tänk inte på det, ha kul istället

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi