fredaaag

Publicerad 2008-10-16 21:49:52 i Allmänt,

Imorgon blir det till att träffa Miranda och åka till hennes skola när jag slutat,
åka till hennes psykologigymnasium .. hahahahaha jag kan inte tänka mig själv
på ett psykologigymnasium :P hahaha !



Jaja, det blir nog kul ändå, sedan åker vi hem till henne, fixar oss och sen tar vi
bilen in till stan och drar på fest i slussen med tobbe och ryssen, PERFA !
Känns skönt att Fredagen är bestämd iallafall.
THANK GOD IT'S FRIDAY säger jag bara.

John & Li åker till landet för att fira deras 19 månaders dag så det blir väl alla vi tjejer bara !
Nicolas får jag ej glömma, honom ska jag möta upp också dock !
Roligt gäng imorgon blir det.... älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi