hej

Publicerad 2008-10-16 22:35:32 i Allmänt,

Imorgon ska jag åka till södra station i förväg och möta upp Tobias så åker vi
tillsammans till skolan , mys :)
Så jag får gå upp kvart över fem istället för halv åtta..
Jag måste ju hinna fixa mig, annars ser jag ut som ett offer när jag kommer dit..
Har fortfarande cphosta men hoppas den är borta imorgon.
Min syster är aspackad och kommer hem inatt någon gång.. är så jävla
trött på att hon kommer hem full och stör mig när jag ska sova :@
och mamma är hos en kompis.. så jag är ensam hemma och jag hatar det..
är rädd för att vara själv.. :(

Kommentarer

Postat av: en liten kommentar

Publicerad 2008-10-16 23:20:12

hej emelie! ville bara skriva att din blogg är superbra med massa bra klädtips och liknande. det är superläskigt att vara själv hemma men om du gör en kopp te och sätter dig i sängen med en bok kommer det snart kännas bättre:) sköt om dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi