jävla lärare kan suga kuk

Publicerad 2008-10-21 19:53:56 i Allmänt,

Hej på er !

Har precis badat,skönt.
Ska försöka fortsätta på mitt frisörarbete som ska vara på 10 sidor..
Är så jävla arg på min lärare dock att jag snart river isär alla åtta sidor i tusen
bitar.. Hon drar frånvaro från mina 5-timmars lektioner fast jag varit där
hon gör mig SKOGSTOKIIIIIIGGGGGGGGGG!

Dessutom skulle vi gå in i matsalen idag så jag knackade på.. och Särskolan äter tidigare än oss.
Men jag bestämde mig för att knacka på ändå för jag och Emelie höll på att svälta ihjäl.
Då frågar mattanten mig : "Går du i särskolan?"
Alltså herregud.. jag höll på att dö... Så jag svarade : " Gud nej!"
Då svarade hon : " Jag tänkte väl "..
Så det var väl rätt bra ändå, men allvarligt.. får man ens fråga så?


Jag bråkar med William och mår sjukt dåligt för det...
Hur mycket jag än vill ringa och säga förlåt då sätter det stopp
någonstans i mig, för att jag är arg.. Har varit på dåligt humör
i kanske två veckor nu.. Vet inte vad det är för fel.

Ha en underbar kväll!
Pusselipuss / eran Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi