sjuk... IGEEEN

Publicerad 2008-10-22 16:16:45 i Allmänt,

Känner mig sjuk.. igen.. Jag orkar snart inte med min kropp, det är något som händer med mig.
Min skolsyster lyssnade på mina lungor idag och hon sa det som om det "prasslade" i mina lungor när
jag andades.. vad det nu kan vara.
Jag skall lägga mig och kolla på sex and the city och ta ett glas cola.
Sen ska jag försöka sova, för imorgon kommer WIIIIILLLLLLLLLLLIAAAAM !<33333333333

Jag har längtat för länge nu, och imorgon ses vi.
Jag saknar dig alldeles för mycket.

    
(klicka)

Vi hörs sen ! <3

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-10-23 17:25:05

varför blir du jämt tillsammsn me så fula killar ? , du kan ju få sååå mkt snyggare !

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-10-23 17:25:56

varför blir du jämt tillsammsn me så fula killa ? kolla på dig , du kan få grymt mkt snyggare än dom sensate du haft ..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi