Sjuk&Arg

Publicerad 2008-10-12 21:19:07 i Allmänt,

Nu sitter jag och dricker en kaffe och röker en cigg.
Jag har jätteont i halsen och hostar som ett mongo..
Jag känner bara för att gå och lägga mig.

Imorgon är det skola som vanligt,ska försöka hinna med
att plugga lite imorgon, har prov på onsdag i matte!

Dessutom för er som läst "dirren" och sett att det står
att jag och "sendrim" har haft sex.. ni får tro vad ni vill,
absolut.. Men det hade vi verkligen inte, eftersom vi
bara är bästa vänner.. och inget mer.
Dessutom vet alla också att dom är falska människor
som sitter och skriver om folk dom känner / har känt
för att förstöra och såra andra människor.

Jag tar inte åt mig, men dom borde fatta efter det som hänt med Oliver
så borde dom lägga av, det finns bättre saker att ägna sig åt i livet än
att göra andras liv till ett helvete..
Jag fick en kommentar av Joppte dock, på Rix FM
då han konstaterar att han har det dåligt hemma och har
haft en dålig uppväxt och att det är därför han gör såhär mot andra människor..
Men snälla någon, istället för att göra livet surt för andra kan han väl
ta tag i sitt eget?
Jag tycker ni ska växa upp och sluta bete er som småbarn.. för det är ni ju inte,
om man tänker på åldern då alltså.

Gör något vettigt istället, gå i skolan , lär er någonting, sitt inte inne och snacka skit..
För ni tjänar ingenting på det !

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-10-12 23:42:03

Så jävla rätt!!

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-10-14 16:21:29

vad var det som hände med oliver?:). känner inte honom men är bara nyfiken:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi