Förkyld..igen

Publicerad 2008-09-23 22:01:39 i Allmänt,

God kväll på er alla !
Har blivit förkyld, som vanligt.. vettefan vad det är för fel på mitt emunförsvar..
Men det blir dricka te, ligga i sängen och kolla film och äta soppa som gäller..
eller heter det äta soppa? Haha, det kanske heter dricka soppa..
Hur som helst, hur har eran dag varit idag?
Imorgon skall jag till ögonläkaren, kolla om jag behöver glajjor,
iövermorgon ska jag och Emelie börja jobba hos Bobby..
Ska bli hur roligt som helst, det är en av anledningarna till att jag MÅSTE
bli frisk tills på Torsdag, på Fredag åker jag till John's landställe och firar
hans och li's ett och etthalvårs dag, det ska bli kul det också ! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi