Förminskar? Nejnejnej

Publicerad 2008-09-15 20:40:53 i Allmänt,




Ni som skriver att jag gör mina bilder smalare, bara onödigt.. bryr mig inte om era
onödiga och elaka kommentarer.
Ni säger att jag inte ser likadan ut i verkligheten(?)
Men ni ser ju mig med kläder på, inte utan.
Skulle jag gå i samma klänning på stan som jag har bild
på när mina revben sticker ut skulle ni se dom på stan också,
jag förminskar inte mina bilder, varför skulle jag göra det?
Av vilken anledning? Skulle jag vinna på att ljuga om att jag är
smalare än vad jag är på "riktigt"?
Sluta kommentera sådana dumma saker, läs inte om ni inte gillar
att läsa min blogg, ni är inte tvingade till att klicka på min blogg.
Som sagt : jag förminskar INTE mina bilder. Tack

Kommentarer

Postat av: sickan

Publicerad 2008-09-15 22:59:52

skit syns dina revben, hur gör du jag vill med bli så smal, det är super sexigt ;D

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-09-16 15:00:41

Nej du kanske inte förminskar dina bilder men det 'r bara äckligare hoppas du får eller du lider redan av anorexi men hoppas din kropp bryter ihop så mycket så du fattar att du måste gå upp i vikt

Postat av: FLOOZY @ pea

Publicerad 2008-09-18 10:23:54

orka att alla klangar ner skit , hon är fin som hon är . allt handlar om avundsjuuuka ..

puss på dig vännen .

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi