Herre min jesus

Publicerad 2008-09-30 22:40:19 i Allmänt,

Heeej på er :)
Jag var med min syster idag, köpte smycken, nya skor...igen ( sjukt snygga ),
saker från ikea och massa mer !
Lägger in bilder sen ,
måste bara säga att jag är så trött på folk som lägger sig i i samhället.
En tant på tunnelbanan kommenterade mig idag ,
hon satt och stirrade från slussen till östermalmstorg och när jag skulle gå av
så vräkte hon ur sig en kommentar : " Ät flicka ät!"
Jag bara gick av, blev så förbannad.. vad har folk med mitt utseende att göra....egentligen?
Blir så arg att jag nästan inte kan skriva mer.
Iallafall det kommer upp bilder sen!
Imorgon blir det fika, idag kom ju money money ;)
Puss på er!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-10-02 09:23:18

UUUPPPPDATERA

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi