Vaknade av damsugare

Publicerad 2008-09-20 12:35:30 i Allmänt,

Hej på er, vaknade nyss.. av att mamma damsög
Herregud, blir helt galen när hon väcker mig sådär haha !
Pratade med Christian nyss..lite småtjaffs sådär..
Är så irriterad..
Igår hade jag trevligt, var i hässelby med Emelie, sjöng karaoke haha :)
Ikväll ska jag nog ta det lugnt, plugga lite.. för på Måndag är jag
back in buissnes ! ;D

Träffade jimmie igår, får fortfarande ont i magen när jag ser honom..
Jaja ska äta frukost nu ! :)

Vad ska ni göra idag?
Puss / E

Kommentarer

Postat av: Dirren

Publicerad 2008-09-20 17:11:57

Fattar att du får ont i magen....killen är ju äcklig.

Postat av: snusk

Publicerad 2008-09-21 21:24:41

varför får du det? :(

är han ditt X o du fortf har känslor för han elr?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi