i will fuck your life up!

Publicerad 2009-04-14 20:43:10 i Allmänt,

Hallå på er, kul att ni reagerar så starkt på vad jag skrev om Alexandra,
det var det jag ville komma fram till.. Sedan vill jag bara säga,
som jag sa förut "Kommer ni med elaka kommentarer, så kan ni räkna med
elaka kommentarer tillbaka". Kommentera inte här om du ska skriva
att jag är ful, tjock mm för jag tar inte åt mig och har därför ingen anledning att
lägga ut kommentarerna heller. Jag vet att jag ser bra ut och att jag är smal,
så ni kan ju fortsätta om ni vill men ni tjänar ingenting på det, det säger jag bara!

Jaja, jag har varit i skolan idag, haha jag fick en boll rätt i ansiktet
på gympan så jag trodde att jag hade förstört mitt vackra yttre, fick
panik och sprang upp på toaletten och tårarna sprutade av sig själv,
tårkanalen tog nog lite stryk där.. Men men sånt händer, jag var fit
for fight igen som vanligt och fortsatte.. Sen gick min fina sko sönder,
och då brast det för mig.. Kan det gå ännu sämre än det redan gjort ?!?!

Efter det började jag få ont i halsen och nu sitter jag här IGEN, sjuk..
Vad fan ska jag ta mig till.. Orkar snart inte mer, hur mycket ska
min stackars "tjocka,feta,fula" kropp orka med? hahaha

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-04-15 18:54:31

Så JÄVLA rätt Emelie, ta ingen skit om folk nu skriver att du är ful tjock eller dylikt för det är du verkligen inte :S



Bollen i facet kändes dock lite dumt, att du får panik och springer till toan :P Händer mig på träningarna hela tiden, men o andra sidan är ju inte jag tjej ;)



Har faktiskt också börjat få ont i halsen konstigt nog men de försvinner nog snart, du verkar bli sjuk rätt så ofta du!



Tips: försök börja träna lite så får du ett bättre immunförsvar och slipper få jobbiga sjukdomar :)



(Börjar kika förbi här allt oftare nu, fan, har lovat mig själv att inte läsa bloggar, måste varit pga Alexandra inlägget :/)



-behöver inte acceptera "kommentaren" i din blogg, var mer personligt-



Ciao :)



Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi