Jag har hittat min tatuering!

Publicerad 2009-04-04 00:25:23 i Allmänt,

Jag har hittat min tatuering jag skall göra äntligen!
Jag är supernöjd och längtar tills jag sitter i stolen och får
den snygga permanenta tatueringen på foten!

Jag älskar musik, jag skulle inte kunna leva utan det, dessutom
älskar jag att sjunga och är bra på det så jag ser inte en anledning
varför jag inte skulle välja just denna?!

Helt underbar, går dit imorgon till East Street Tattoo och beställer tid, sjukt nervös är man ändå!

Kommentarer

Postat av: caroline

Publicerad 2009-04-04 23:49:32

var på kroppen vill du ha den då?

Postat av: Micke

Publicerad 2009-04-07 19:45:57

Du ser ju att hon skrivit "Jag är supernöjd och längtar tills jag sitter i stolen och får

den snygga permanenta tatueringen på foten!"



Gör den bara inte för stor, blir skitfult då!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi