min nya klänning

Publicerad 2009-04-28 17:48:00 i Allmänt,

Jag och syster tog en fika idag i götgatsbacken och var tvungna att springa
in på Gina Tricot och shoppa lite, jag fick med mig hem en GALET snygg klänning.
(ursäkta röran , jag ska storstäda snart.. jag lovar haha)






(det ni ser under det vita tyget är faktiskt mina påbörjade magrutor ;)
jag har sex stycken hitills! CREDDS to me)

Den är för tajt vid tuttarna men den är perfekt på mig och man bortser ifrån det haha.
Jag känner mig ursnygg i den och jag har perfekt kropp för den aswell ;) !

Kommentarer

Postat av: sofie

Publicerad 2009-04-28 21:32:39

Det känns som om du har precis den kroppen och det självförtroendet som jag vill ha! Kul att se att du mår bra över dig själv1:D

Postat av: isabelle

Publicerad 2009-04-29 14:17:19

haha ursäkta, men har du opererat dina bröst? :)

Postat av: viktor

Publicerad 2009-05-01 12:32:54

den satt ju helt galet bra ! Snygg kropp :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi