my new hair!

Publicerad 2009-04-15 21:06:47 i Allmänt,

Jag avbeställde löshåret ifrån hairpalace, min mamma läste lite mer om det..
och det var tydligen inget bra ställe att handla ifrån,
så jag beställde ifrån Tajmahal istället, mitt stammisställe ;)
Summan blev lite mer än på hairpalace, 748 :- men man får vad man betalar för
sägs det. Jag beställe vågigt/lockigt äkta remyhår eftersom jag själv har nästan krulligt
hår.. Så slipper jag platta det varje dag så att det inte sliter, nu hinner jag låta mitt
hår växa för en gångs skull, ska fanimej slänga platt tången bara för att jag
skall lära mig en läxa att som frisör får man för guds skull inte behandla sitt hår illa!
Skäms på mig.

Såhär ser iallafall håret ut, 50 cm långt och 120 cm brett.
Sätter antingen på clips eller kör med silikontejp,
silikontejpen låter mer lockande eftersom det sliter mindre på håret.


LOCKIGT HÅR FÄRG 613

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-04-15 22:54:43

Gud vad kul.

Dock har min kompis blivit lurad på Tajmahal hon betalade nästan tusen kr och fick oäkta :O sjukt och hört från andra håll att det hänt dom också så efter det har jag hittat ett nytt ställe på drottning gatan helt äkta, för 470 kr beror på lägnd sen finns det ett annat ställe på drottninggatan som är bra :) Så nu vet du, om du vill testa ett nytt ställe.



Men jag har en fråga till dig, hur sätter man i silikontejpen?:O det måste väl ramla av helt plötsligt hehe. Kramar

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-04-16 16:13:30

vill bara påpeka att silikontejp inte är skonsammare för håret, clips är bättre! smisk

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi