Svar på tal!

Publicerad 2009-04-12 13:34:21 i Allmänt,

Fråga 1. Vilken bh storlek har du? 
Svar : Jag har D i bh storlek om det nu var så intressant att veta.

 
Fråga 2. "berätta om din diet, hur äter du/har ätit?
hur gick det med behandligen du gjorde förra året på maria ungdom?

vad hände med jimmy, och han distanskillen?
hur sminkar du dig och vad var det för operation du skulle göra?

LOVE YOUR BLOGG."

Svar : Jag har ätit normalt men inte ätit godis eller chips.
Det gick jättebra, har lärt mig mycket och växt upp psykiskt.
Jimmie och jag gjorde slut pågrund av hans föräldrar.
Distanskillen William flyttade till Gotland, så det funkade inte.
Jag sminkar mig med foundation,puder,mascara,ögonbrynspenna och läppglans.
Jag ska förstora mina läppar.


Fråga 3. har du ätstörningar?

Svar : Ätstörningar har väl alla av något slag, så ja!

Fråga 4.
Bästa tipset på att ragga på en kille som man vill ha!
Hur du sotar dina ögon så fint:)

Svar : Var dig själv, var inte för på men visa samtidigt att du bryr dig om honom
och att du inte hänger på andra killar om du verkligen tycker om killen du vill ha.
Jag lägger svart ögonskugga på ögongloben och lite över den, sedan tar jag en
ögonskugga ifrån face som är lite guldglittrig och lägger från ögongloben upp till ögon
brynet så att det blir som en high lighter.

Fråga 5.
hur gör du för att hålla dig så smal ? kram :)

Svar : Som jag sa på ovanstående fråga, jag avstår ifrån socker och fettiga chips, det är
det enklaste.. Och så borde man träna samtidigt, men det hinner inte jag, det är min kropp
som har bra ämnesomsättning tror jag..

Fråga 6. Vad hände med din sexblogg?:(

Svar : Jag orkade inte ha två bloggar samtidigt, det krävs mycket för
att hålla er läsare kvar haha..Kanske fortsätter sen, vem vet?

Fråga 7. vad heter killen du har blivit mest sårad av?

Svar : Jimmie

Fråga 8. vill du verkligen förstora brösten? du har ju redan skitstora bröst.

Svar : Ja det vill jag, inte för att jag inte älskar mina egna bröst, men jag
älskar bröst över huvud taget och skulle nog älska att ha två bollar att känna
på dygnet runt, bröst är så sjukt snyggt och det skulle nog bli galet snyggt på
mig också, så varför inte?

Kommentarer

Postat av: just det ja

Publicerad 2009-04-12 17:56:06

Fråga 9. Vem förlorade du oskulden med?

Postat av: K

Publicerad 2009-04-12 22:35:05

Videon du skulle vara med i när e den klar?

och kommer du att lägga upp den i bloggen? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi