Ang. Kissies inlägg

Publicerad 2009-12-15 15:41:55 i Allmänt,

Fick en kommentar : Inez  ([email protected]) om Marabou, tack!:
har du sett att Kissie skrivit om dig. I inlägget "Kissie har en åsikt" skriver hon om någon Emelie som försökte bli vän med henne men som hon dissade osv. Det vet jag ju iof inget om, men det skulle kunna vara du! Jag tror iaf att det är dig hon menar :S
Kolla!!!
Kram



Det är inte om mig som Alexandra skriver!
Tack gode gud. Jag är ingen stalker, och försöker verkligen inte bli hennes kompis.
Så nej!

Kommentarer

Postat av: Inez

Publicerad 2009-12-15 15:46:35

Okej!! Ber om ursäkt för att jag trodde att det var du. Det var inget illa menat. Ville bara att du skulle kolla det för säkerhets skull. Ni verkar ju inte gilla varandra. Det var bara därför!

: )

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi