Svar på frågor

Publicerad 2009-12-07 15:24:07 i Allmänt,

Varför har du och emmy slutat umgås? ni va ju bästa vänner väl? :/
Emmy bytte skola, hon har nya vänner tydligen och skiter i sina andra vänner hon har haft längst.

När och hur lärde ni känna varandra?
Vi lärde känna varandra genom gemensamma vänner. För ungefär 4 år sen.

När fyller du år?
30 Mars

Är det slut mellan emmy och christoffer - var hon otrogen?
Det får hon svara på.

Varför tog du tillbaka din pojkvän när han var otrogen? han hade oavsett vad, sex med en annan person.
Sex & Kärlek är en sak, Endast sex är en annan sak.

Vad hände med den blonda snubben som du typ var tillsammans med ett tag, Tim?
Vi var inte tillsammans,han var för "bratig".

Vad väljer du helst: lycklig och fattig eller Rik och olycklig?
Ärligt? Lycklig och fattig.

Idol?
Min mamma.

Förebild?
Min syster.

Bästa pojkvännen hittills?
Andreas.

Tycker du att det är ok om tjejer inte är pinnsmala? Alltså tex min vän, när hon har kläder på sig ser hon smal lite mindre än normal ut. men i bikini ser man att hon har lite valkar o så. är det okej?
Jag tycker att det är otroligt vackert med former, jag är inte så "smal besatt" människa egentligen.
Det kanske verkar så, men jag vill hellre ha en kropp som Beyonce än Nicole.R.
Så säg åt din kompis att hon är vacker!

Bantar du eller hur gjorde du för att gå ner i vikt?
Jag vet faktiskt inte ärligt talat,jag slutade äta godis och chips,började gå istället
för att ta hissar. Började gå ifrån några busshållplatser istället för att åka buss hela vägen hem.

Brunetter eller blondiner?
Både och.

Vad tycker du om kenza?
Hon är en riktig diva enligt mig,hon ser bra ut men hon tror att hon är mer än vad hon är.
En blogg kan man vara framgångsrik i, ungefär 3-4 år. Sen tröttnar folk.
Hon kanske är trevlig,men divig. Vilket jag inte gillar.

Vad hände egentligen med dig och din kille? ni e ju tsm igen va de verkligen ett miss förstånd?
Det är mellan mig och min pojkvän, men jag kan säga såhär.. att ja det var ett missförstånd.
Det hoppas jag för Emmys skull.

Skulle du kunna va med i paradise hotel?
Absolut,jag skulle vara kvar längst av alla!

Är du för feg för att vara med i idol?
Absolut, jag kan sitta och spela in när jag sjunger hemma och så, men jag kan
knappt sjunga för min pojkvän.. Jag är väldigt blyg när det kommer till sånt.

Är du en vuxen fjortis?
Den frågan kan du ställa till belleofsweden!
Inte här tack,förväxlar du oss så kan du sluta läsa min blogg.

Hur många tjejer har du haft ett förhållande med?
Privat. Tänk på att min mamma läser min blogg..

Hur många tjejer har du strulat med?
Mer än 10 men mindre än 20.

Är du djurvän? skulle du kunna bära äkta päls?
Jag skulle kunna bära det, men jag skulle nog slänga den så fort
jag kommit ur huset. Jag älskar djur, dom är bättre än människor.
Så ja på första och nej på andra frågan.

Har du kontakt med din pappa, om inte - varför? var bor han
En människa som inte ställt upp så speciellt mycket under mina 19 år
har ingenting med mig att göra anser jag.

Vem står du närmast av dina syskon?
Min storasyster.

Kan inte du lägga in en bild på dina brorsor? :p
Haha jo absolut ;) dom är riktiga godingar!

Läser du kissies blogg? hur kommer det sig att ni hatar varandra? Känner ni ens varandra?
Jag kollar lite då och då faktiskt, ska inte sticka under stolen med det!
Jag hatar henne inte, jag tycker bara att hon har förutfattade meningar om mig
när hon inte känner mig och knappt hälsat på mig. Så det är hos henne bollen ligger.
Jag kan säga det att jag tycker att hon är sjukt het, och att hon inte redigerar sina bilder,
har man en kropp som henne har man ingen anledning att göra det heller.
Nej det gör vi tyvärr inte. Hon är en skön brud kan jag tänka mig, men vi skulle inte kunna umgås eftersom vi är för lika på sättet.

Vad heter dina TVÅ bästa vänner?
Jag & Jag!

Kollar du på paradise hotel? Vem är snyggast tycker du?
Det gör jag, jag tycker inte att någon är snygg av killarna.
Men Jackie & Greta är riktiga hetingar!

Vad tycker du om jackie ferm?
Hon är en riktigt skön pingla! Om alla tjejer kunde vara som henne skulle vi leva i himmelen
istället för i helvetet.

Är sex det viktigaste i ett äktenskap och anser du dig själv vara en bra älskare?
Sex är absolut inte det viktigaste, det viktigaste är att man kan lita på varandra,
att man är trogen och att man kan prata om allt med varandra. Sex kommer där efter.
Ja det är jag, det vet jag att jag är.. Så det behöver vi inte diskutera!

Antingen eller:
Natacha peyre eller marie plosjö?
Marie Plosjö!

Katt eller hund?
Hund

Tjej eller kille?
Både och.

Stora läppar eller små?
Mellan

Carolina gynning eller angelina jolie?
Carolina Gynning

Hur mycket tjänar du på bloggen?
Det är privat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi