God eftermiddag!

Publicerad 2009-02-05 15:08:29 i Allmänt,

God morgon eller god eftermiddag kanske det heter nu såhärdags.
Har legat i sängen hela dagen, Andreas drog iväg kl 5 imorse till jobbet
och jag låg kvar och sov.. skönt!

Han kommer hem vid halv fem, vi ska pussas lite och sen ska jag iväg till pappa
och äta middag,ska bli mysigt. Efter det åker jag tillbaka hit till Andreas
och sover här, som vanligt.. Älskar att vara här, känns som mitt andra hem nu..
Har tillochmed en nyckel , hihi!

Nu ska jag göra mig i ordning försiktigt,duscha och ta en ipren, sen åka iväg.
Ni får ha en trevlig kväll och ni får ursäkta för min dåliga uppdatering.. men fortsätt läs!
Jag kommer igång så snart som möjligt igen!
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi