emelie tipsar!

Publicerad 2009-01-19 17:11:10 i Allmänt,

jag som många andra har svårt att sova på kvällarna,
man ligger och tittar upp i taket och får ännu svårare
att somna när man tänker på att man skall upp tidigt morgonen därpå.
Vet ni vad som hjälper er att somna fortare?



Ät en banan och drick ett glas mjölk, det gör att din mage slappnar av,
och det gör att du känner dig lugnare, och du somnar lättare och sover bättre!
Prova får ni se, och säg till mig om det funkade, för mig funkar det !

Kommentarer

Postat av: emelie pemelie

Publicerad 2009-01-19 23:29:22

roligt att jag tänkte på det där precis idag och frågade marie vad man skulle göra om man inte kunde sova haha :P

LOVE YOU BABE

Postat av: katt

Publicerad 2009-01-20 10:53:59

ja det funkar, det är exakt som du säger!

Postat av: Ellie

Publicerad 2009-01-21 00:50:52

Det ska jag prova :}

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi