Jordan utslängd!

Publicerad 2009-01-08 21:43:48 i Allmänt,

Den heta modellen Jordan har blivit utslängd ifrån Facebook Jordan är inte längre välkommen på Facebook..
Anledningen var att hon hade för många vänner!
Enligt en ägare för Facebook ska Jordan ha brutit
mot Facebooks regler genom att ha över 5000 vänkontakter -
något som inte ska vara tillåtet för privatpersoner

Kommentaren till detta av Jordan var "- Jag har kontaktat Facebook i dag och bett dem visa mig de riktlinjer som jag tydligen brutit mot. De blir inte
av med mig så lätt".

Själv tycker jag att detta är pinsamt, alla ska få vara med att
medlemskapa i Facebook, allt ifrån privatpersoner till kändisar.
Det är till för att alla ska kunna bli medlemmar!
Dom borde skämmas, man slänger inte ut någon bara sådär
bara för att personen har för många vänner.
Pinsamt Facebook , Pinsamt.

Vad tycker ni om detta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi