Massor av kul !

Publicerad 2009-01-20 19:50:29 i Allmänt,

God kväll allesammans,
någon som kommenterade och frågade om det bara vara en lögn
att jag hade alkoholproblem.. Svar Nej.
Jag låg inne , ja.
Jag hade alkoholproblem, ja.
Men jag har lärt mig att styra detta och dricka måttligt istället för
att häva i mig tills jag inte kan stå på mina ben.

Så nu vet ni det..
Nu har jag iallafall tagit ett bad, det var så skönt så..
Haha idag gick jag faktiskt runt i stan med en plastpåse
på huvudet för att skydda mitt hår, folk tittade lite konstigt..
Men hellre det än blött hår! Ett tips, det funkar.. men man
får ha med sig flera påsar för dom blir ju dyngsura utanpå, och
dom vill man ju inte ha ner i väskan, right?..

Imorgon kl prick 9 på morgonen skall jag till läkaren..
Hemligt vad jag ska göra där, haha..
Sedan åker jag direkt till skolan som vanligt,
ha en trevlig kväll.. nu har jag skrivit lite för mycket.
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi