Spöken - bara en bluff?

Publicerad 2009-01-26 17:09:07 i Allmänt,

Är det bara jag som nästan skiter på mig när man kollar på program
om spöken,andar och sånt där? Jag kollade på " Hemsökt hus "
nyss, ett engelskt program där dom kollar upp spöken och döda människors
andar i olika hus och slott.. Sjukt läskigt.. Dom kollar
upp vem och vilka som har bott där, vilka som har blivit dödade där o.s.v..
Jag tål inte sånt där alltså, iallafall inte när jag är ensam,
det är ju så otroligt obehagligt..
Själv så tror jag absolut på att det finns andar och kvarlevande själar..
Jag har otrolig respekt för sådant, eftersom jag uppleft saker själv
som har med döda människor att göra.. Sett saker o.s.v..



Men vad tror ni?
Tror ni att det finns andar&spöken eller är ni helt emot att det finns sådant?

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-01-26 17:14:06

jag tror på spöken och andar ..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi