stay tuned!

Publicerad 2009-01-22 10:46:01 i Allmänt,

Sitter i skolan just nu!
Har en fyra timmars frisörlektion och försöker att inte
vara nervös inför idag men jag kan inte låta bli.
Jag och Nicolas skall åka till strandkliniken idag som jag skrev om igår..
Prata och få rådgivning och information .. Sen bestäms det datum för båda
två. Så att vi gör det samtidigt och får varsin läkare!

Ska bli kul men är jättenervös eftersom jag inte tål nålar :(
I helgen vet jag inte vad som händer.. Ska på tjejmiddag på Fredag med Emelie..
Sen på Lördag har jag ingen aning!

STAY TUUUUNED!

Kommentarer

Postat av: hej

Publicerad 2009-01-22 15:47:50

men du, tror du att de kommer att göra en fettsugning på er? Ni har ju inget fett att ta bort. Man måste ha en övervikt om man överhuvudtaget ska bli godkänd för en operation...

Ha det bra!

Postat av: adolf

Publicerad 2009-01-22 21:29:59

VAD I HELVETE?! varför fan ska du fettsuga dig? väldigt komiskt eftersom att du är en av dem smalaste människorna jag har känt.



lite tragiskt också eftersom det antagligen är farligt att fettsuga någon ting som inte finns, dem lär ju råka suga ut din lever..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi