Träning & Sjuk = Farligt

Publicerad 2009-01-14 12:00:53 i Allmänt,

Nu tänkte jag göra lite te och sätta mig och titta på Paradise Hotel..
Sedan ska jag plugga lite så jag hinner ikapp, och sen så.. ja..
vet jag inte, det är så tråkigt att vara sjuk , finns inget att göra,
man får ingen motion heller.. känns som om jag är en
fet soffpotatis.. har lust o springa runt i lägenheten hela dagen bara
för att få något gjort.. men det är inte bra att träna när man är sjuk har jag hört..
så det ska jag nog inte göra då.

På Fredag blir det en sjudundrans kväll hahaha, jag ska ha riktigt kul
och umgås med folk jag älskar och bara leva livet!

Ha en underbar dag, tjingeling din dumma ding hahahaha
jag är inte frisk :P
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi