ELLE & Chips = UNDERBART

Publicerad 2009-07-11 23:59:13 i Allmänt,

Jag och Andreas testade de nya " sommar chipsen " .
Dom var supergoda, men jag läste på baksidan och jag hade faktiskt
ingen aning om att dom hade mjölk i chips.. Lite konstigt, men jag äter
ändå fast jag är känslig mot laktos. Tur att man lever med en toalett i sin lägenhet då!


och jag blev överlycklig att månadens ELLE kommit i brevlådan, wie!
Underbara tips och skönhetsrepotage.. Blir alltid lika glad när det står mitt namn på
paket,brev & tidningar som kommer hem.. !

Kommentarer

Postat av: meays - emma elghorn

Publicerad 2009-07-12 13:13:59

Äter saker med mjölk och dricker det men de blir inte kul på kvällen/natten. Men de är ju så himla svårt hitta saker utan mjölk tycker i alla fall jag :/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi