Sol hela dagen!

Publicerad 2009-06-25 00:11:17 i Allmänt,

Vi har varit ute i solen hela dagen och jag har bränt mig i ansiktet och på bröstet..
Jag,Mamma,Andreas och Malin(min storasyster) åt grillad kyckling och potatis
sallad på gräsmattan i solen idag, hur mysigt som helst.
Skönt att man äääntligen börjar få lite färg, imorgon skall vi till Årstaviken
och sola ännu mer, tillochmed kanske ta första doppet(?)
Här kommer lite bilder ifrån idag!


(ja, det svider.)


(vi är så söta)


(jag väger mindre än andreas som ni ser.. haha lite kul)


(kul hade vi, men fyfan vad kort jag ser ut utan klackar)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-06-25 20:44:42

klart du väger mindre än andreas. tjejer väger mindre än killar.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi