Svaren!

Publicerad 2009-06-14 21:21:01 i Allmänt,

Svar på frågorna :

1. Är jimmy fortfarande din stora kärlek?
Svar : Verkligen inte.

2.Jag undrar hur många seriösa förhållanden du har haft? Och hur länge det längsta höll?
Svar : Tre stycken seriösa. 9 Månader.

3. Förut skrev du mycket om din vikt i bloggen, håller du fortfarande på att gå ner eller hur ser du på din vikt nu?
Svar : Jag försöker alltid gå ner i vikt, men det är för att jag ska må bättre inombords,inte för andras skull.

4. Jag har hört att du är bra på att sjunga, håller du fortfarande på med det? i så fall, skulle du inte kunna dela med dig av något inspelat? :)
Svar: Ja det är jag, jo det gör jag väl.. Absolut det kan jag göra någongång om efterfrågan blir stor!

5. Helt ärligt, anser du att du har ett bra självförtroende?
i bloggen kan man tro att du är självsäker.. men när man tänker efter så är det du skriver något som kan återspegla en människas osäkerhet..
Svar : Jag anser att jag har bra självförtroende, men alla har sina dåliga dagar. Visst kan jag vara osäker, men alla har det så ibland, även du antar jag.

6. hur lång är du och hur mkt väger du? 
      hur gjorde du för att gå ner i vikt? hur många kalorier åt du om dagen och hur mkt tränade du och så? 
      tycker du att du har bra självförtroende? 
      varför ville du färga håret blont när du var brunett? 
      vilken är din naturliga hårfärg?

Svar : Jag är 169 cm lång
Jag väger 48 kilo.
Jag åt som vanligt men avvek godis,chips och onyttigheter.
Jag räknade aldrig kalorier och tränade ej heller.
Ja ibland har jag överdrivet bra självförtroende,och ibland är det åt helvete.
Jag tycker att blondiner är sexigare.
Cendreblondt,typ mörktblondt.

7.Du svarade aldrig på om du gjort någon slags förstoring av brösten?
Svar: Nej det har jag inte gjort.

8. hej emelie! jag undrar, eftersom att du går frisör, om du vet vad det är som sliter på håret när man plattar det? För om man använder värmeskydd, så borde det väl inte slita? Puss din blogg är bäst!!

Svar : Hej ! Allt du gör med ditt hår sliter, värmeskydd hjälper ungefär 25-30%, men det sliter ändå.
Jag plattar själv mitt hår , och jag skäms över att jag inte använder värmeskydd själv , men som sagt.
Schampoo sliter också på håret, så vill du återfå din glans och kvalite på ditt hår, så tvätta det inte
på en månad , sen när du börjar tvätta det igen EN gång i veckan så använder du BARA balsam.
Då kommer ditt hår vara hur fint som helst! Hoppas du fick ditt svar :)

Kommentarer

Postat av: :)

Publicerad 2009-06-15 14:13:15

Du svarade aldrig på om du gjort någon slags förstoring av brösten?

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-06-15 17:36:52

hej emelie! jag undrar, eftersom att du går frisör, om du vet vad det är som sliter på håret när man plattar det? För om man använder värmeskydd, så borde det väl inte slita? Puss din blogg är bäst!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi