God morgon kära läsare!

Publicerad 2009-03-26 11:46:16 i Allmänt,

God morgon på er!

Jag är hemma idag, känner mig krasslig igen..
Ont i huvudet, kallsvettas,ont i halsen och känner mig allmänt hängig..
Jag måste vara frisk tills på Måndag, då åker vi ju på kryssning!

Idag ska jag möta Andreas när han slutar och ta en fika, men om jag
inte orkar det så köper vi hem något och äter hemma.
Måste köpa lite nya filmer , vi har ju sett alla snart..

Vi ska också börja kolla lite på en lägenhet.. Så vi får väl börja
gå på visningar..

Måste fixa mig nu,ska på möte kl 2 i skolan!

Puss&Kram

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-26 15:51:15

Jobbar du och isåfall var.

Det är ju skitdyrt med lägenhet.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi