God morgon!

Publicerad 2009-03-14 11:36:42 i Allmänt,

God morgon..
Han kom aldrig hit igår. Är så förbannad att jag inte ens vill prata med honom.
Jag är inte arg för att han var på krogen, men jag är arg för att
han lovade att komma hit en viss tid men gjorde det inte utan sket i det.
Man gör inte så. Han skulle blivit galen om jag gjorde så emot honom.

Nu har jag precis ätit två mackor och druckit ett glas med ABCDE vitaminer i.
Jag tänkte ta en cigg och sedan gå och lägga mig igen.. Mår inte alls bra.

Hoppas att ni mår bättre än vad jag gör.
Puss&Kram

Kommentarer

Postat av: Alice

Publicerad 2009-03-15 10:02:02

Emelie, sånna killar , dom ska man bara skita i , dom säger att dom inte ska göra't igen , men det gör dom... skit i honom, så han inte skiter i dig, då blir du dubbelt så sårad!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi