Kommentarer

Postat av: så tycker jag.

Publicerad 2009-03-27 19:55:27

emelie emelie emelie..!

DU är SÅ otroligt vacker/fin/snygg/söt/ ja nästintill PERFEKT?!?! tjej som jag beundrar, åtminstone ditt utseende för dig som person känner jag tyvärr inte.



Jag ber dig för din egen skull; förändra inte någonting.. på dig eller din kropp.

Du har jättefina läppar, helt perfekta! Brösten e ju sjukt bra dom med, din längd, ditt hår..dina ÖGON, din NÄSA asså säg nåt dåligt?! :P



Jag tror fler av alla håller med mig, och inte minst din pojkvän och dina före detta killar. Och du behöver fan inte sätta dit löshår, lösögonfransar, spruta in botox i läppar, banta, samt göra silikonbröst. nejnejnej?



Ta vara på det jäkligt fina utseende just du fick, och håll hakan högt. för du är bäst.

snyggast iaf , i alla lägen!

:)



Kram från en läsare

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi