Kväll

Publicerad 2009-03-10 19:05:35 i Allmänt,

Hej på er!
Har ätit lite middag nu, har ingen direkt matlust .. Men men det hör väl till.
Jag hade en stark urinvägsinflammation och jag vågar knappt gå och kissa
för att det gör så ont. Jag har fått penicilin och har tagit första tabletten..
Ska äta tre tabletter om dagen i fem dagar.. Hoppas att det blir bättre,
för det här vill jag inte dras med länge till.

Slänger in en bild på två av kattungarna, jag saknar er ska ni veta.
Man har inget kul att komma hem till.. Inga sötnosar att sova med
och höra krypa runt på nätterna.. Jag älskar er!


Andreas är och övningskör och sedan kör han hit och ska sova här för tredje dagen i rad,
ska bli mysigt.. Tycker inte om att vara själv när jag mår dåligt :(..
Ikväll blir det lugnt, har pluggat lite.. Sen blir det väl till att sova så mycket som möjligt,
ska försöka sova tidigt idag.. Vid tio helst.

Hoppas att ni har haft en trevlig kväll iallafall!
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi