my presents

Publicerad 2009-03-29 23:49:43 i Allmänt,

Hej hörrni!
Jag har haft världens bästa dag med tårta och presenter..
Fast jag fyller ju år imorgon, men vi hade lite kalas här hemma eftersom........
Imorgon åker vi till RIGA i tre dagar, WOOOHOO!!!!!!!!!!!
lägger in bilder på lite presenter jag fick idag :)

 
 

 

 



Bild 1 och 2 : Jag fick mobilen jag önskat mig! w302 :D
Bild 3 och 4 : Pilgrims halsband från pappa&hans tjej, med naturstenar och bergskristaller.
Bild 5 : Ett dockhuvud jag kan öva på med mina klippningar, Ett presentkort på Åhlens!
Bild 6 och 7 : En rosévitvins flaska & en Marc and Jacobs väska! :)

Mer bilder på presenterna kommer upp strax! :)

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2009-03-30 00:22:01

Jag skulle döda för den där väskan, vet du var den är köpt? :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-30 08:44:50

håller med emma!:D skriv ett inlägg om den haha:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi