Nu tänkte vi sussa

Publicerad 2009-03-18 00:15:23 i Allmänt,

Nu tänkte vi gå och sussa, vi har druckit en kopp the och kollat på film!
Hoppas att jag får massage innan han hinner somna,jag har ont i ryggen :(.
Är så mysigt att Andreas är här jämt, så mysigt att vakna upp tillsammans
och somna tillsammans varje dag.


Jag älskar honom så att jag nästan blir galen!
Imorgon ska jag försöka dra mig till skolan och börja komma igång igen,
men känner mig fortfarande lite sliten och trött i kroppen.. Men men,
mamma tycker inte om när jag är hemma, fast jag mår dåligt så
man känner ju en viss press .. Jaja, hoppas ni sover gott och drömmer sött ! :)
Puss&Kram vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi