Se ya don't wanna be ya!

Publicerad 2009-03-26 11:50:20 i Allmänt,

Imorgon ska jag och Nicolas shoppa!
Jag har fått mitt underhållsbidrag och födelsedagspengar får jag av pappsen imorgon.
Så efter det blir det SHOPPPPIIING!

Och förmodligen en god sallad, är så otroligt sugen på sallad..
Åt en kycklingsallad igår som mamma köpte, den var så god så jag somnade hahaha neeeeeeej!
(Nico kommer skratta åt den där meningen hahaha!)


Jag tänkte köpa en jättefin tröja åt min älskling, för att han orkar med mitt PMS humör,
sen måste jag ha en snygg elegant klänning till min födelsedag.. Lite smink och hårfärg!
Men som alla vet så köper man aldrig det man planerat..

Hörs senare, see ya don't wanna be ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi