Tragiskt..

Publicerad 2009-03-17 14:13:48 i Allmänt,

Det är så synd att folk skriver anonymt och inte vågar stå för sina åsikter..
Men all kritik är bra i bloggvärlden,så varsågod.. Men det roligaste är ju ändå
att såna kommentarer kommer ALLTID anonymt, vågar ingen i Sverige stå
för sina åsikter? I verkligheten skulle ingen våga stå och skrika såna saker,
speciellt inte såna som utger sig för att vara anonyma, har ni såna åsikter om mig,
skriv vad ni heter och om ni har en blogg så att jag har en chans att försvara mig eftersom
det bara är omoget att ni sitter och kommenterar utan era namn , utan att ge mig en chans att konfrontera er.



För det första är jag inte Svensk.
För det andra har jag visst kurvor,riktigt snygga såna!
För det tredje är jag ingen hora, har aldrig sålt mig för pengar vad jag vet.
För det fjärde har jag aldrig haft en könssjukdom.
För det femte har jag inte aids och "knullar" inte utan skydd.

Så innan ni kommer med påhopp och rykten,borde ni kolla upp med MIG om det
stämmer.. Man kan inte leva livet genom att tro på rykten hit och dit..
Ni tjänar ingenting på det,förutom att ni får tillbaka det en resa värre när ni blir äldre.

Kommentarer

Postat av: cecilia nilsson

Publicerad 2009-03-17 14:29:48

håller med till 100%

Postat av: Karen ♥

Publicerad 2009-03-17 16:31:01

Tragisk ja! De er kun misunnelige på deg! Ganske idiotisk av "anonym" å skrive noe som det, men det er bare fordi du er pen og de er sjalu. Enkelt! :)

Postat av: Hillevi

Publicerad 2009-03-17 16:43:57

när jag kommenterade en mindre snäll kommentera publicerade du inte den och du svarade inte heller, så vad spelar det för roll?

Postat av: Mathilda

Publicerad 2009-03-17 18:03:38

Anmäl!!!!!

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-03-17 19:53:30

Haha skratta bara åt det, dom som skriver sånt har inget bättre för sig..

Din blogg är sjutk bra, och låt dig inte tryckas ner av idioter för det är dom som är offret i det hela. :)

Postat av: liza

Publicerad 2009-03-17 20:19:45

asså gud , anonyma är det värsta som finns . men dom är ju så jävla osäkra på sig själva så dom vågar ju inte stå för vilka dom är . du är snygg vilket fall som helst !

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-20 18:15:31

Varifrån är du om du inte är svensk, om man får fråga?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi